.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سفر هیئت اقتصادی مازندران به روسیه
هیئت اقتصادی تجاری مازندران، صبح امروز به سرپرستی استاندار مازندران، عازم کشور روسیه شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سفر هیئت اقتصادی, تجاری مازندران به سرپرستی استاندار مازندران از امروز به آستراخان روسیه آغاز و تا پنج شنبه 30 بهمن ادامه دارد.

راه‌اندازی سرای تجاری ایرانیان، ملاقات با استاندار آستراخان، مذاکرات با آقای مارکلوف معاون استاندار با شرکت اعضا دولت آستراخان در تالار بزرگ استانداری، بازدید از مجتمع ورزشی زویوزدنی، بازدید از مرکز پشتیبانی تجارت منطقه (کی روا 73 ) بخشی از برنامه‌های سفر این هیئت در آستارخان روسیه است.

بازدید از پارک علم و فناوری فابریکا( باکینسکایا)، بازدید از بندر سالیانکا و گمرک آستراخان، نشست با فعالان اقتصادی در اتاق مسکو و نشست با رئیس اتاق مشترک ایران و روسیه نیز از جمله برنامه‌های این سفر بوده است.

در این سفر 5 کارگروه و کمیته کاری در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، مراکز دانشگاهی، زیربنایی و گردشگری تشکیل و اعضای کارگروه علاوه بر نشست‌های تخصصی از مراکز مرتبط نیز بازدید می‌کند.

رویکرد استاندار مازندران توسعه روابط و افزایش صادرات استان است و انتظار می‌رود در این سفرها با ایجاد تعامل و تقویت ارتباطات زمینه فعالیت بیشتر بخش خصوصی در حوزه صادرات فراهم شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس 28 بهمن 1393
به به.. آخرین سفر عشریه.. خوب حالا ماحصل این سفرهای متعدد و دورادراز جنابعالی و مدیران استانداری در این چهار سال که از جیب بازرگانان پرداخت می شد چی بود برای استان آقای عشریه؟؟؟ برخی ها که تا پارسال دیدن پارک سی سنگان هم براشون آرزو بود به صدقه سری اتاق به چه سفرهایی که نرفتند.. کنیا - تانزانیا - چین - ترکیه - عراق و .......... حالا هم که روسیه.
نا شناس 28 بهمن 1393
رفتند تفريح
در دوره ها و دولت هاي قبل هم اينطور سفرها را رفتند چه تأثيري در فضاي بيكاري ايجاد كرد روز به روز جوانان مازندران بيكارتر و بيچاره تر شدند
اين افراد هم براي تفريح مي روند و هم براي اضافه كاري بالا و مأموريت گرفتن كه مبالغ آن بالاي 2ميليون تومان دروز مي باشد
اگر سفر براي كار و الگو برداري براي فضاي ايجاد اشتغال براي جوانان باشد خوب است ولي افسوس...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.45 seconds.